2012. november 17., szombat


~1.fejezet~
*2010 *
-Gyerekek! 56 éves vagyok, 6 unokám van, ne fárasszatok ezzel! - mondta Magdi néni, az irodalom tanár. Hát igen, csütörtökön 6. órában mindenki fáradt..... Bár, ez a tanár mindig azt mondja, hogyha fáradtak vagyunk, szóljunk, és nem tanít nehéz anyagot. Ezt kb. minden órán kihasználjuk, de ma nem volt kedvünk. Ahh, majdnem elfelejtettem, Kitti vagyok, 11 éves, átlagos diáklány. És nem, nem azzal folyatódik, hogy egyszer csak találkoztam egy nagy sztárral, és világhírű lettem. Nem. Egy átlagos magyar diáklány vagyok, olyan mint te! Semmi több. Éppen Gellért mellett ültem, aki ugyan fiú, de elég lányos. Nem, nem buzi. Nem is olyan lányos, mint amire te gondolsz, hanem olyan, aki a lányokban jobban megbízik, mint a fiúkban, de ettől függetlenül sok fiú barátja is van. Mióta 2 éve meghalt az apukája, rendesen elhízott, az anyja kényezteti, de ezt ő csak néha használja ki. Ugyanis ki ne örülne annak, hogyha az anyja azt mondja, hogy névnapjára (!) kap egy új telefont.... Valld be te is örülnél neki! Természetesen ő sem utasította vissza ezt a remek ajánlatot! :) Már majdnem elaludtam, mert valljuk be, 5. osztályban nem túl érdekes az ABC. Igen jól olvastad, az ABC. Magdi néni elég... hát, hogy is mondjam.... Ovisoknak hisz minket, mindent 1000-szer elmagyaráz. Mindig azt mondja, hogy, ˝Gyerekek, ez egy 7.-es anyag, nagyon figyeljetek!˝ Nem túlzok, 5 irodalom órán mondjuk elmondja 3-szor. És abba még nincs benne a nyelvtan óra. A másik kedvence meg az, hogy ˝ Mi a kommunikáció?? Kapcsolatteremtés!!˝ Wááááá, nagyon idegesítő tud lenni! Na de vissza a lényegre! Éppen alváshoz közeli állapotban vagyok, mikor eszembe jutott egy kérdés.... Nem tétováztam, fogtam magamat, és leírtam egy cetlire, amit odatoltam Gellértnek. Ő kicsit furán nézte a levelet, majd engem, végül fogta magát és ő is körmölt rá valamit. Elmosolyogtam, hogy nem megutál ezért örökre, hanem válaszol rá, bár ki tudja mit..... Mikor megkaptam a levelet, kicsit elgondolkoztam azon az egyetlen egy mondaton. Talán az az a mondat ami megváltoztatja életem hátralevő részét.

Na itt az első rész.... Hogy tetszett? Komiba várom az ötleteket, hogy mi van a levélben! xx Kitti:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése